De communicatietoolkit is bedoeld voor IV- en communicatieprofessionals. Hierin vind je onder andere beeldmateriaal, logo’s en kernboodschappen die je kunt gebruiken voor een doorvertaling van de campagne in je eigen organisatie. We vragen je in ieder geval altijd het logo en de kleuren van ‘Goed bewaard’ te gebruiken.
Waarom de campagne Goed Bewaard?
In onderstaande video vertelt CIO Rijk Lourens Visser waarom de campagne Goed Bewaard zo belangrijk is. Deze video kun je voor gebruik binnen je eigen organisatie ook downloaden of ophalen uit de mediatheek.
Handige links naar downloads van de campagne Goed Bewaard
- Kleurenpalet
- Richtlijnen fotografie
- Logoset
- Foto's, iconen en slogan
- Kernboodschappen
- Fotografie richtlijnen
- Losse afbeeldingen op organisatieniveau
- Infographics gebruik Whatsapp en Signal
- Animaties
Foto's & afbeeldingen van de campagne Goed Bewaard
Blijf op de hoogte
Hoe gaan de verschillende rijksorganisaties met deze campagne aan de slag? Wat vinden medewerkers ervan? We houden je graag op de hoogte via de RDDI nieuwsbrief.




