Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over informatiehuishouding of een van onze projecten? Bekijk onderstaand overzicht met veelgestelde vragen. Je kunt de filters gebruiken om gerichter te zoeken. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
94 producten & publicaties
Sorteren op:
- Datum
- Relevantie
-
Wat wordt bedoeld met ‘achterstallig onderhoud‘ niet meenemen in de berekening van de kosten van het MJP’?
-
Waarop is de informatie in de Handreiking over Webarchivering gebaseerd?
-
Hoe kan ik de Handreiking binnen mijn organisatie gebruiken?
-
Als er in de Handreiking over ‘medewerkers’ wordt gesproken betreft het dan alleen informatieprofessionals of gaat het om alle medewerkers?
-
Moet je alleen financiële baten meenemen?
-
Kan er meer toelichting worden gegeven over het onderdeel Baten (op p. 12 van de Handreiking). Nu wordt alleen gesproken over een ‘gemiddelde tijdsbesparing’.
-
Kan een organisatie besluiten om onderdelen van het MJP niet uit te voeren?
-
Graag een toelichting op p. 8 van de Handreiking waar wordt gesproken over het nul-alternatief. Wat wordt bedoeld met ‘wat je al gedaan hebt, moet je niet meerekenen’?
-
Voor mijn organisatie zijn niet alle actielijnen van het Meerjarenplan Verbetering Informatiehuishouding Rijk relevant (bijvoorbeeld omdat de WOB niet van toepassing is). Maakt dat iets uit voor het gebruik van het kostenmodel?
-
Hoe hard zijn de aannames en uitgangspunten die zijn gebruikt voor de Handreiking?