Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over informatiehuishouding of een van onze projecten? Bekijk onderstaand overzicht met veelgestelde vragen. Je kunt de filters gebruiken om gerichter te zoeken. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

94 producten & publicaties

Vul zoekcriteria in
Vul hier een trefwoord in waarop u wilt filteren.
Periode
U kunt hier een specifiek type product of publicatie kiezen, zoals brochures of jaarverslagen.
Sorteren op:
  1. Wat wordt bedoeld met ‘achterstallig onderhoud‘ niet meenemen in de berekening van de kosten van het MJP’?

    Vraag en antwoord

  2. Waarop is de informatie in de Handreiking over Webarchivering gebaseerd?

    Vraag en antwoord

  3. Hoe kan ik de Handreiking binnen mijn organisatie gebruiken?

    Vraag en antwoord

  4. Als er in de Handreiking over ‘medewerkers’ wordt gesproken betreft het dan alleen informatieprofessionals of gaat het om alle medewerkers?

    Vraag en antwoord

  5. Moet je alleen financiële baten meenemen?

    Vraag en antwoord

  6. Kan er meer toelichting worden gegeven over het onderdeel Baten (op p. 12 van de Handreiking). Nu wordt alleen gesproken over een ‘gemiddelde tijdsbesparing’.

    Vraag en antwoord

  7. Kan een organisatie besluiten om onderdelen van het MJP niet uit te voeren?

    Vraag en antwoord

  8. Graag een toelichting op p. 8 van de Handreiking waar wordt gesproken over het nul-alternatief. Wat wordt bedoeld met ‘wat je al gedaan hebt, moet je niet meerekenen’?

    Vraag en antwoord

  9. Voor mijn organisatie zijn niet alle actielijnen van het Meerjarenplan Verbetering Informatiehuishouding Rijk relevant (bijvoorbeeld omdat de WOB niet van toepassing is). Maakt dat iets uit voor het gebruik van het kostenmodel?

    Vraag en antwoord

  10. Hoe hard zijn de aannames en uitgangspunten die zijn gebruikt voor de Handreiking?

    Vraag en antwoord